Miłość pokolenia Z do pikantnych potraw w globalnej kampanii Sprite

Marka napojów Sprite (koncern Coca-Cola) wykorzystuje miłość pokolenia Z do pikantnych potraw w nowej globalnej kampanii "Hurts Real Good", która opiera się na “obietnicy napojów gazowanych, aby wzmocnić - a nie zgasić - żar odważnych smaków”.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Miłość pokolenia Z do pikantnych potraw w globalnej kampanii Sprite
mat.pras.

Jak podaje marka, pokolenie Z jest liderem, a nawet połowa tej grupy demograficznej aktywnie poszukuje i zamawia pikantne jedzenie co najmniej raz w tygodniu.

– W Sprite nie chodzi nam tylko o orzeźwienie. Jesteśmy marką kulturową, głęboko osadzoną w tym, co porusza naszych konsumentów, co znajduje odzwierciedlenie w tym, z kim nawiązaliśmy współpracę. Zdajemy sobie sprawę, że globalny romans z pikantnym jedzeniem to nie tylko trend, to tętniący życiem ruch kulturowy, pogoń za ekscytującymi doznaniami – powiedziała Oana Vlad, globalna wiceprezes Sprite.

Podczas gdy poprzednia kampania pozycjonowała Sprite jako balsam na upały, "Hurts Real Good" reklamuje ten napój gazowany cytrynowo-limonkowy jako najlepszy sposób na przedłużenie smaków, takich jak chili i curry. W ten sposób kampania może być postrzegana jako strzał w konkurencyjną Pepsi, która skupia się na swojej zdolności do łączenia z różnymi produktami spożywczymi (np. z chipsami).

Wraz z aktywacjami OOH i mediami społecznościowymi, "Hurts Real Good" obejmuje kilka partnerstw z markami, współpracę z talentami i doświadczenia festiwalowe, które wspierają możliwości zaangażowania konsumentów. 

Szerokie, nowe brandowe współprace

Sprite będzie współpracować z markami pikantnych potraw, w tym Takis i Buldak – ulubioną marką pokolenia Alfa – oraz z McDonald's w ramach działań promujących połączenie z pikantną kanapką z kurczakiem McSpicy. Ponadto Sprite nawiązał współpracę z ambasadorką marki i gwiazdą K-popu Kariną w celu stworzenia filmu cyfrowego i kreacji OOH oraz nawiązał współpracę z TikTok w celu stworzenia interaktywnego filtra.

Kampanię "Hurts Real Good" przygotowały agencje WPP Open X, Ogilvy ze wsparciem VML, EssenceMediacom i Subvrsive.

Sprite w tym roku stał się numerem 3 wśród gazowanych napojów bezalkoholowych w USA, wyprzedzając Pepsi. Marka wykorzystała wiralowy trend TikTok, aby stworzyć Sprite + Tea, innowację smakową z premierą, która obejmowała powiązanie ze sportową marką lifestylową Eastside Golf.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów