Mind Progress Group odpowiada za media relations dla MJM

Od maja agencja Mind Progress Group odpowiada za działania media relations dla spółki MJM, właściciela sześciu marek restauracyjnych.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja wcześniej prowadziła obsługę kreatywną i informatyczną klienta. Teraz powiększa swoją obsługę o działania z zakresu obsługi reklamowej i public relations.

W ramach prowadzonych działań Mind Progress Group skupi się na działaniach media relations dla sześciu brandów restauracyjnych: Broaster Chicken, sieci tureckich restauracji Effez Polska, lodziarni Choice, Yogo by Choice, restauracji z kuchnią amerykańską Road oraz nowemu włoskiemu brandowi z kuchnią włoską.

Za kompleksową obsługę klienta odpowiada account manager Ewa Laskowska. Działania PR dla MJM będzie prowadziła Karolina Łagowska.

Umowa o współpracy na działania PR została podpisana bezterminowo. Klient nie korzystał wcześniej na stałe z usług innych agencji w obszarze komunikacji z mediami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style