SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mini-serial w social mediach promuje kolekcję marki House

"Never leave the House" to hasło kampanii promującej kolekcję SS19 odzieżowej marki House (należącej do LPP). Głównym elementem promocji jest mini-serial, przygotowany do odtwarzania na smartfonach.

Article

Najnowsza kampania House powstała w formie mini-serialu, który obejrzeć będzie można na kanałach social media marki (YouTube, Facebook).

- Pewnej dziewczynie ginie pies, gdzie indziej pojawia się grupa obcych, a w lokalnym beach barze koktajle podaje niepokojąco charczący koleś. Nic nie wskazuje na to, że powodem tych wszystkich tajemniczych zjawisk są… ciuchy - czytamy w opisie fabuły. Kluczem do rozwiązania wszystkich zagadek jest tytuł "Never leave the House".

Za reżyserię materiałów wideo odpowiada Krzysztof Grajper, który po raz drugi podjął współpracę z marką. Odcinki promowane są plakatami w stylu retro, do których zdjęcia wykonał Bartek Wieczorek.

Kolekcja House SS19

Akcja digitalowa promuje najnowszą kolekcję marki House, SS19. Inspiracje czerpane są w niej z różnych okresów, estetyk i stron świata. Hitami są jaskrawe kolory, ramoneski, powracający do łask sztruks. Casualowe stylizacje bazują na stonowanych barwach - bordo, granatach, beżach i melanżowej szarości.

W kolekcji odnaleźć można wiele inspiracji zaczerpniętych ze stylu lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych, m. in. bluzy z graficznymi nadrukami, multikolorowe bluzki, koszule z dwurzędowym zapięciem i duży wybór szerokich spodni. Z mody nie wychodzą t-shirty z mocnymi hasłami (a także gwiazdami, takimi jak: Freddie Mecrury, Whitney Houston, czy Dua Lipa) i długie, plisowane spódnice. Nowością są góry i doły w geometryczne mikro-wzory, przywodzące na myśl estetykę lat ’60 i ’70 oraz workwearowy denim dla pań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mini-serial w social mediach promuje kolekcję marki House

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karlo
Bardzo ciekawy pomysł na promocję. Może im ta kampania wypalić
odpowiedź
User
mika
Spoko się zapowiada. Czekam na więcej. House ostatnio fajne reklamy wypuszcza.
odpowiedź
User
nebelina
moze byc dobry klimat
odpowiedź