Resort sprawiedliwości szykuje się do kampanii o przemocy domowej. Wkrótce ruszy przetarg

Ministerstwo Sprawiedliwości wkrótce ruszy z przetargiem na koncepcję kampanii społecznej uwrażliwiającej na problem przemocy domowej, w szczególności wobec osób starszych i niepełnosprawnych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Resort rozpoczął rozeznanie rynku w związku z tym przetargiem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Resort sprawiedliwości szykuje się do kampanii o przemocy domowej. Wkrótce ruszy przetarg
Min. Zbigniew Ziobro - zdaniem sędzi SN - napisał skargę "nie zasługującą na uwzględnienie" (screen: YouTube/TVP Info)

Planowany przez Ministerstwo Sprawiedliwości przetarg będzie dotyczyć opracowania koncepcji ogólnopolskiej kampanii społecznej w uwrażliwiającej na problem przemocy domowej, wobec osób starszych i niepełnosprawnych. Celem tej kampanii ma być przede wszystkim zwiększenie wiedzy na temat praw osób starszych i niepełnosprawnych. 

Poprzez te działania resort sprawiedliwości chce zwiększyć świadomość nt. korzyści płynących z życia bez przemocy, zmienić postawy i zachowania wobec przemocy w rodzinie wobec osób starszych i niepełnosprawnych, upowszechniać właściwe, bezprzemocowe wzorce.

Wybrana w przetargu agencja zajmie się m.in. przygotowaniem koncepcji artystycznej kampanii oraz opracowaniem strategii, hasła kampanii. Zaplanowane działania o zasięgu ogólnopolskim mają potrwać miesiąc. Będą obejmować telewizję, internet, prasę, outdoor. 

Na obecnym etapie ministerstwo chce zebrać z rynku informacje, na podstawie których określi budżet zaplanowanych działań. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 27 listopada. 

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska