SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mixx Awards 2012 rozdane. ‘Lech Tribute’, Polscy Internauci, K2 Internet , MEC Global...

W tegorocznym konkursie Mixx Awards, dla najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych, nagrodę Best In Show otrzymała kampania ‘Lech Tribute’. Człowiekiem roku zostali Polscy Internauci., agencją roku - K2 Internet , domem mediowym roku - MEC Global a marketerem roku - Nike.

Mixx Awards 2012 rozdane. ‘Lech Tribute’, Polscy Internauci, K2 Internet , MEC Global...

Najlepszą kampanią reklamową w internecie okazała się ‘Lech Tribute’, przygotowana przez agencję interaktywną John Pitcher. Kreacja ta, zdobyła także nagrodę w kategorii kampanie cross-mediowe.

Tytuł Człowieka Roku zgarnęli Polscy Internauci. - Nagroda jest za umiejętność wykorzystania internetu do tego żeby móc w sposób słyszalny wziąć udział w dyskusji na rożne tematy społeczne i polityczne, oraz umiejętność organizowania się w sprawach istotnych dla wszystkich ludzi korzystających z internetu. - powiedział Piotr Kowalczyk, prezes zarządu IAB Polska.

Gala MIXX Awards 2012 odbyła się 7 listopada, w teatrze Palladium w Warszawie.

Nagrody MIXX przyznawane są przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku.


Nominacje i nagrody w poszczególnych kategoriach Mixx Awards 2012



Best in Show

‘Lech Tribute’, John Pitcher.

Kampanie cross-mediowe

• ‘Lech Tribute’, John Pitcher, McCann Warsaw
• ‘5 Stadion’, Tequila Polska
• ‘Milka. Śmiało, bądźmy delikatni’, Agencja Next

Wideo-online

• ‘HENIALDO, HENIALDINHO, HESSI - video online dla Tesco’, Pride&Glory Interactive, Xantus
• ‘Natanek Batmanek dla TESCO’, Pride&Glory Interactive, Xantus
• ‘Oferia: Licz na fachowców’, GONG

Kampania wizerunkowa

• ‘Play - Zasięg 3 sieci’, MediaCom Interaction, Grey Group, K2 Internet
• ‘POKAŻ JĘZYK’, Pride&Glory Interactive, OMD
• ‘Lech Tribute’, John Pitcher, McCann Warsaw

Bezpośredni odzew

• ‘Kupon rabatowy do -25% na wszystko w RESERVED’, Zjednoczenie.com
• ‘Kampania Orange e-shop’, MEC, GroupM
• ‘Play - Gadu Air’, MediaCom Interaction, K2 Internet

Wprowadzenie nowego produktu na rynek

• ‘Interaktywna kampania 360, Sync.pl’, Artegence
• ‘Grzech’, Opcom
• ‘Żelazka Bosch SensorSecure – Moc w parze z bezpieczeństwem’, MediaCom Interaction, MediaComm Create

Strona brandowa

• ‘K2.pl’, K2 Internet
• ‘Wirtualne Przedszkole – Danonki, MediaCom Interaction’, MediaCom Create
• ‘Kopalnia.pl’, GoldenSubmarine

Branded kontent

• ‘MojeCiasto dla marki Kasia’, GONG
• ‘Wirtualne Przedszkole – Danonki’, MediaCom Interaction
• ‘Castrolfan’, MindShare, Onet.pl

Najlepsze zastosowanie nowych mediów

• ‘Interaktywna kampania 360, Sync.pl’, Artegenece
• Gdzie jest NEXT?, GONG
• ŠKODA Yeti App, GoldenSubmarine

Gry

• ‘Plus na Kartę - Podwójne Doładowanie’, Media Direction, Point of View
• ‘Fruciaki lecą na owoce’, OMD, Hand Made
• ‘Kosmiczne miasteczko Actimela’, Pride&Glory Interactive

Mobile / apps / tablets

• ‘Wieliczka Salt Mine’, GoldenSubmarine
• ‘ŠKODA Yeti App’, GoldenSubmarine
• ‘Orange Open – Aurasma’, MEC

Marketing społecznościowy

• ‘Pokaż Swój Sportowy Trick’, Codemedia
• ‘Owoce Śmiechu’, K2 Internet
• ‘Kamis: Food Blogger Fest’, Agora


Nagrody za dokonania przyznane przez zarząd IAB Polska:

• Człowiek Roku – Polscy Internauci
• Agencja Roku – K2 Internet
• Dom Mediowy Roku – MEC Global
• Marketer Roku – Nike

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mixx Awards 2012 rozdane. ‘Lech Tribute’, Polscy Internauci, K2 Internet , MEC Global...

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cerat
Nowe media zgarnął GONG,poprawcie to.
odpowiedź