SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Młody bóg" nie odkłada ubezpieczenia na później w nowej reklamie Prudential (wideo)

Wystartowała nowa odsłona kampanii telewizyjnej firmy ubezpieczeniowej Prudential, która bazuje na koncepcie "młodego boga", znanego z wcześniejszych reklam marki. Za przygotowanie działań odpowiadają Publicis, SMG Starcom i Corner Shop.

Article

W najnowszym spocie telewizyjnym "młody bóg" spogląda na listę zadań do wykonania, wśród których jest ubezpieczenie na życie. Jego kot (któremu głosu użycza Paweł Królikowski) podejrzewa, że bohater próbuje stosować prokrastynację i odłożyć to na później. Okazuje się, że chwilę później mężczyzna spotyka się z agentem ubezpieczeniowym.

Prudential wykorzystuje w swoich kampaniach ideę kreatywną "młodego boga" od 2015 roku. Ostatnie reklamy z udziałem tego bohatera emitowane były w lipcu zeszłego roku.

Kampanię zaplanowano na kilka miesięcy. Spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Akcję uzupełniają aktywności w digitalu - cztery dedykowane spoty, kalkulator online oraz strona internetowa.

Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Spoty wyreżyserował Piotr Janowski, zaś ich produkcją zajęło się studio Corner Shop.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Młody bóg" nie odkłada ubezpieczenia na później w nowej reklamie Prudential (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl