"Młody bóg" nie odkłada ubezpieczenia na później w nowej reklamie Prudential (wideo)

Wystartowała nowa odsłona kampanii telewizyjnej firmy ubezpieczeniowej Prudential, która bazuje na koncepcie "młodego boga", znanego z wcześniejszych reklam marki. Za przygotowanie działań odpowiadają Publicis, SMG Starcom i Corner Shop.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W najnowszym spocie telewizyjnym "młody bóg" spogląda na listę zadań do wykonania, wśród których jest ubezpieczenie na życie. Jego kot (któremu głosu użycza Paweł Królikowski) podejrzewa, że bohater próbuje stosować prokrastynację i odłożyć to na później. Okazuje się, że chwilę później mężczyzna spotyka się z agentem ubezpieczeniowym.

Prudential wykorzystuje w swoich kampaniach ideę kreatywną "młodego boga" od 2015 roku. Ostatnie reklamy z udziałem tego bohatera emitowane były w lipcu zeszłego roku.

Kampanię zaplanowano na kilka miesięcy. Spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Akcję uzupełniają aktywności w digitalu - cztery dedykowane spoty, kalkulator online oraz strona internetowa.

Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Spoty wyreżyserował Piotr Janowski, zaś ich produkcją zajęło się studio Corner Shop.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?