Młodzi Europejczycy napędzają cyfrowy wzrost

Coraz częstsze korzystanie z internetu przez osoby w wieku od 25 do34 lat napędza sporą część cyfrowego wzrostu.

km
km
Udostępnij artykuł:

O ile wcześniejsze raporty pokazywały wysoki wzrost popularnościinternetu wśród osób w wieku od 16 do 24 lat, to z badaniaprzeprowadzonego przez organizację European Interactive AdvertisingAssociation (EIAA) wynika, że coraz szersze wiekowo spektrumEuropejczyków loguje się do sieci na dłuższe okresy czasu -informuje serwis Brand Republic.

"Kluczowy wniosek jaki wypływa z tego badania jest taki, żepokazuje ono internet jako już naprawdę dojrzałe medium. Grupawiekowa 25 - 34 to ważni odbiorcy, którzy coraz bardziej polegająteraz na internecie jeśli chodzi o podejmowanie decyzji dotyczącychich stylu życia" - stwierdziła Alison Fennah, dyrektor wykonawczyEIAA.

Z badania wynika, że każdego tygodnia z internetu korzysta 178milionów Europejczyków, z czego 55 procent robi to codziennie.Użytkownicy w wieku od 25 do 34 lat tygodniowo spędzają w sieci conajmniej 16 godzin, w porównaniu do 13 godzin w roku 2007.

Badanie EIAA obejmowało ponad 9 tysięcy wywiadów w WielkiejBrytanii, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Belgii iHolandii, 3 tysiące internetowych ankiet w krajach skandynawskichoraz kolejne 3 tysiące z wykorzystaniem badania Omnibus.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu