SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Młodzi Polacy najchętniej słuchają RMF FM i Eski. Tylko po 0,9 proc. udziału Jedynki i Trójki

Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową wśród osób w wieku od 15 do 24 lat w okresie od marca do maja br. było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Eska, a najwięcej straciła Trójka - raport Wirtualnemedia.pl.

Radio 357 ma już ponad 31,4 tys. patronów Article

Udział RMF FM pod względem słuchania wśród osób w wieku od 15 do 24 lat w okresie od marca do maja 2020 roku wyniósł 28,6 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej wynik spadł o 1,4 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęła Eska z udziałem na poziomie 23,5 proc., po wzroście o 2,2 pkt. proc. - największym w zestawieniu.

Na podium znalazło się jeszcze Radio ZET, którego udział w rynku zmniejszył się o 0,6 pkt. proc. do 11,6 proc. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Z siódmego na czternaste miejsce spadła Trójka, która zanotowała zdecydowanie największy spadek w zestawieniu - wynoszący 2,9 pkt. proc. do 0,9 proc. W ujęciu procentowym strata stacji wyniosła 76,32 proc.

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego okresie od marca do maja 2021 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Z kolei wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Młodzi Polacy najchętniej słuchają RMF FM i Eski. Tylko po 0,9 proc. udziału Jedynki i Trójki

28 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pawel
Mam duży dystans do sondaży szczególnie dotyczących mediów.
26 38
odpowiedź
User
Xyz
Czy spadająca liczba respondentów (ostatnia pozycja tabeli N=) z 3100 na 2400 świadczy o zmianie metodologii badania, czy o zmiejszeniu ilości słuchaczy dowolnej rozgłośni radiowej? Jaki procent młodych ludzi nie słucha żadnego radia w Polsce?
30 13
odpowiedź
User
knaga rafalali
30 % słuchalności to RMF. Czyli 1/3 Polaków słucha radia gdzie oprócz reklam, konkursów SMS oraz zestawu kilkuset tych samych piosenek nic innego nie ma.
77 3
odpowiedź