SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mobilna reklama kluczem do zdobycia konsumentów

Pomimo rosnących cen paliwa i żywności ponad 1/3 amerykańskich konsumentów twierdzi, że gospodarka nie będzie miała wpływu na ich zwyczaje związane z wydawaniem pieniędzy.

Mobilna reklama kluczem do zdobycia konsumentów

Jednocześnie oznacza to, że spowolnienie gospodarcze na większość będzie miało jednak wpływ. Z najnowszego badania Harris Interactive wynika, że w takiej sytuacji jednym ze skutecznych sposobów dla reklamodawców chcących dotrzeć do odbiorców może być reklama poprzez urządzenia mobilne - informuje serwis Marketing Charts.

41 procent respondentów stwierdziło, że nie ma planów powstrzymania się lub przeznaczenia mniejszych pieniędzy na zakup telefonu komórkowego.

Korzystanie z komórek stało się dla wielu konsumentów nieodłączną częścią życia. W 16 procentach amerykańskich gospodarstw domowych korzysta się obecnie tylko i wyłącznie z telefonów komórkowych. To ponad dwa razy wyższy wskaźnik niż przed czterema laty.

Dla ponad 2/3 badanych najbardziej preferowanym podejściem reklamowym w sferze mobilnej są wiadomości tekstowe. Niecała połowa respondentów jest również skłonna zaakceptować na ekranach swoich komórek reklamy graficzne.

źródło: Marketing Charts

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mobilna reklama kluczem do zdobycia konsumentów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl