SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Moje Mieszkanie” nowym liderem sprzedaży pism wnętrzarskich

W kwietniu br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich zostało „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Dom & Wnętrze”, z kolei najwięcej straciło „M jak Mieszkanie”.

Sprzedaż ogółem magazynu „Moje Mieszkanie” (Murator) w kwietniu 2014 roku wyniosła 69 376 egz., po wzroście w skali roku o 30,57 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W kwietniu 2013 roku pismo to zajmowało miejsce drugie.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Z kolei na drugą pozycję spadły „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu zmalała o 6,23 proc. do poziomu 60 230 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął, również wydawany przez Muratora, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 33 982 egz., po spadku o 22,14 proc. - największym w rankingu.

Natomiast największym wzrostem sprzedaży w zestawieniu - o 30,91 proc. do 8 741 egz. - pochwalić się mógł magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora), który jesienią ub.r. został odświeżony. W zestawieniu uplasował się on na miejscu szóstym - ostatnim.

ZKDP

kwiecień

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Moje Mieszkanie

102 034

69 376

69 376

92 000

53 136

53 133

Cztery Kąty

111 200

60 632

60 230

138 000

64 229

64 229

M jak Mieszkanie

92 000

34 067

33 982

94 230

43 677

43 643

Weranda

43 000

25 609

25 609

43 000

28 963

28 963

Dobre Wnętrze

36 700

18 934

16 641

37 100

18 297

16 138

Dom & Wnętrze

28 000

9 246

8 741

29 000

14 177

6 677


W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 16,63 proc.) również pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”. Z kolei największy spadek odnotował magazyn „M jak Mieszkanie” - było to 23,08 proc.

ZKDP

2014

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

marzec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Moje Mieszkanie

102 034

69 376

69 376

92 030

60 090

60 025

Cztery Kąty

111 200

60 632

60 230

104 700

71 333

70 935

M jak Mieszkanie

92 000

34 067

33 982

91 882

44 215

44 180

Weranda

43 000

25 609

25 609

42 668

25 769

25 769

Dobre Wnętrze

36 700

18 934

16 641

36 800

17 031

14 268

Dom & Wnętrze

28 000

9 246

8 741

30 000

11 045

9 520

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” nowym liderem sprzedaży pism wnętrzarskich

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl