MOL reklamuje ofertę poza paliwową

Sieć stacji paliwowych MOL do końca wakacji prowadzi kampanię promującą jej ofertę gastronomiczną.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
MOL reklamuje ofertę poza paliwową
mat.pras.

Kampania ma charakter ogólnopolski, jest obecna w kluczowych lokalizacjach przy trasach szybkiego ruchu, na billboardach Motorway 12x4 należących do Jet Line. 

W kreacji wykorzystano charakterystyczny cut out z logotypem marki – element, który buduje spójność identyfikacyjną i wzmacnia rozpoznawalność w długofalowej komunikacji.

Za zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Carat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"