SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Money.pl uruchomił sieć reklamy kontekstowej

Money.pl stworzył biznesową sieć reklamy kontekstowej. Zarządzać nią będzie nowa spółka - Businessclick. Przedsięwzięcie powstało przy współpracy Wydawnictwa Handelsblatt.

Money.pl uruchomił sieć reklamy kontekstowej

"Businessclick umożliwia prowadzenie kampanii reklamowej kierowanej do użytkowników biznesowych. Oprócz doboru kontekstowego reklam, reklamodawca za pomocą specjalnych narzędzi decyduje, na jakich serwisach i w jakich kanałach tematycznych chce zaprezentować reklamę. Za pomocą mechanizmów budżetowania decyduje natomiast o kosztach i zasięgu kampanii" - mówi Tomasz Musiał, dyrektor generalny Businessclick.

Do tej pory w Polsce przystąpili do niej: Abc.com.pl oraz Lex.pl - serwisy Wolters Kluwer Polska, Biznespolska.pl, Egospodarka.pl, E-prawnik.pl, Money.pl, Podatki.pl i Polityka.pl.

W przyszłości siecią Businessclick objęte zostaną również serwisy należące do niemieckiej grupy wydawniczej Handelsblatt (VHB), głównego udziałowca Money.pl. Trwają rozmowy z wydawcami w Niemczech, Czechach, na Słowacji, Ukrainie i w Rosji.

W lipcu 2006 grupa Handelsblatt weszła na rynek polski obejmując 70 proc. udziałów w portalu Money.pl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Money.pl uruchomił sieć reklamy kontekstowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl