Monika Greszta: z VML do Isobar Poland

Monika Greszta dołączyła jako account manager do zespołu agencji Isobar Poland (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracowała w VML Poland oraz jako dziennikarka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Monika Greszta: z VML do Isobar Poland
Monika Greszta

W Isobar Poland Greszta dołączyła do zespołu obsługi klienta z pionu social media. W teamie Pauliny Ochnio będzie zajmować się obsługą Kruszwicy oraz marek Zott na rynku polskim i niemieckim.

Poprzednio przez ponad dwa lata pracowała w agencji VML Poland. Odpowiadała tam za obsługę marek z portfolio Żywiec Zdrój, Reckitt Benckiser oraz Colgate-Palmolive oraz koordynowała projekty reklamowe telewizji Viasat w Europie Środkowo-Wschodniej.

Wcześniej pracowała przez 7 lat jako dziennikarka, m.in. w tytułach i stacjach należących do Agory oraz redakcji anglojęzycznej Polskiego Radia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji