Mońka odchodzi z Axel Springer Polska

Wydawnictwo Axel Springer Polska zlikwidowało stanowisko Dyrektora Zarządzającego ds. Marketingu i Reklamy

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Wydawnictwo Axel Springer Polska nie będzie miało Dyrektora Zarządzającego ds. Marketingu i Reklamy. Stanowisko to postanowiono zlikwidować w związku z odejściem z firmy Beaty Mońki, która dotychczas pełniła tą funkcję.

- Pani Mońka zrealizowała postawione przed nią zadania. W imieniu Zarządu Spółki serdecznie dziękuję pani Mońce za zaangażowanie oraz wkład w budowę i rozwój wydawnictwa, a w szczególności za przeprowadzenie restrukturyzacji Biura Reklamy Magazynów oraz Dziennika Fakt - powiedział Wiesław Podkański, Prezes Zarządu wydawnictwa.

Zarząd ASP zdecydował jednocześnie, że Biura Reklamy Magazynów i Dziennika "Fakt" zostaną podporządkowane bezpośrednio Dyrektorowi Generalnemu wydawnictwa. Brand menedżerowie ds. promocji oraz PR i event marketingu, a także Dział Promocji Dziennika "Fakt" będą podlegać bezpośrednio dyrektorom wydawniczym tytułów.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?