"Motor" liderem

Tygodnik Motor - kolejny Numer Jeden Bauera

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

We wrześniu br. tygodnik "Motor" wysunął się na pierwsze miejsce w segmencie tygodników motoryzacyjnych. Według ZKDP średnia sprzedaż Motoru wyniosła 303 871 egz., podczas gdy konkurencyjny tytuł sprzedał 97 452 egzemplarzy.

W lipcu, czyli przed relaunchem, średnia sprzedaż tygodnika "Motor" wynosiła 21 856 egzemplarzy. W sierpniu wzrosła ponadpięciokrotnie: do 114 764 egzemplarzy.

Tak wzrost sprzedaży naszego tygodnika nastąpił po jego relaunchu: 23 sierpnia "Motor" ukazał się w odświeżonej formule. Początek sprzedaży odnowionego "Motoru" został wsparty kampanią reklamową.

Równocześnie rósł nakład. Średni nakład tygodnika osiągnął we wrześniu 448 716 egzemplarzy (w lipcu wynosił 50 006, a w sierpniu już 164 036).

"Motor" jest najstarszym polskim tytułem motoryzacyjnym: ukazuje się od 52 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny