“Motor” ucieka “Auto światowi”, “Auto-Moto” z największym wzrostem

Liderem sprzedaży wśród magazynów motoryzacyjnych był w listopadzie ub.r.“Motor”, który zwiększył swoją przewagą nad konkurencyjnym “Auto Światem”. Najwięcej zyskał miesięcznik 'Auto-Moto”, zaś stracił - “Auto Świat Poradnik”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem tygodnika “Motor” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2011 roku wzrosła o 3,93 proc. względem listopada 2010 roku i wyniosła 107 962 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Drugi w kolejności „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) zanotował stratę w wysokości 8,95 proc. i jego wynik spadł już do 86 589 egz.

Wśród miesięczników na pierwszym miejscu w dalszym ciągu znajduje się „TopGear” (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie ub.r. spadła o 4,32 proc. i wyniosła 53 296 egz. Magazyn ten jednak obecnie kosztuje 6,90 zł, podczas gdy rok temu - 4,90 zł (wydawany był wtedy przez Burdę).

Drugim najchętniej kupowanym w 11. miesiącu ub.r. miesięcznikiem było „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 46 945 egz. Magazyn ten zanotował wzrost sprzedaży o 26,72 proc., największy w rankingu.

Najwięcej stracił zaś “Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska), który zajął trzecie miejsce wśród miesięczników. Jego wynik sprzedażowy zmalał o 23,37 proc.  do 37 761 egz.

Porównując dane z listopada ub.r. do danych z października ub.r. widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem (wynoszący 15,98 proc.) zanotował miesięcznik “Classic Auto” (Stratos Concept), a najwięcej stracił magazyn “TopGear” (9,15 proc.). 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta