Move Federation - rusza federacja piłkarska dla influencerów

Move Federation to nowo utworzona federacja piłkarska, w której zagrają influencerzy. Zmierzą się w niej drużyny gwiazd internetu, których kapitanami zostali najbardziej rozpoznawalni twórcy. Premierowy turniej odbędzie się 19 listopada w Arenie Gliwice.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Move Federation - rusza federacja piłkarska dla influencerów

Najwięksi polscy influencerzy zmierzą się w turnieju, w którym weźmie udział 8 drużyn, złożonych ze znanych twórców internetowych i gwiazd.

- To będzie amerykańskie supershow w Gliwicach, rozrywka, która dzięki swojej formule i bogatemu programowi artystycznemu, będzie interesująca dla bardzo wielu odbiorców. Poprzez zaangażowanie największych gwiazd Internetu i wprowadzenie nowoczesnych zasad specjalnych, chcemy wspierać aktywność fizyczną młodzieży, która zbyt często wybiera komputer od boiska na podwórku - mówi Wojciech Szaniawski, prezes zarządu Spotlight Agency i włodarz Move Federation.

Ujawniono już kapitanów 5 drużyn, którymi zostali: Natalia Natsu Karczmarczyk, liderka projektu Natsu World, Monika Kociołek, jedna z najbardziej rozpoznawalnych twarzy projektu Team X, Mateusz Tromba Trąbka, który zaliczył już sportowy debiut we freak fighcie, Wojciech Gola, włodarz Fame MMA, a także Boxdel, współtwórca Fame MMA. Pozostali zostaną ogłoszeni już niebawem, między innymi na kanałach social media projektu.

Jakie będą zasady gry?

W turnieju bierze udział sześć drużyn sześcioosobowych męskich i dwie drużyny sześcioosobowe mieszane. Każda z drużyn rozgrywa jeden mecz, zdobywając punkty za zdobyte gole:1 punkt – za bramkę zdobytą nogą lub głową, lub za gola po rzucie karnym, rzucie wolnym pośrednim albo rzucie wolnym bezpośrednim;2 punkty – za bramkę po strzale z dystansu tj. z drugiej połowy boiska;3 punkty – za bramkę po tzw. „super move” czyli po przewrotce, „szczupaku” lub „nożycach”.

Wygrywa drużyna, która zdobędzie więcej punktów. W przypadku remisu o rozstrzygnięciu decyduje konkurs rzutów karnych.

Mecze będą rozgrywane w systemie po dwie połowy, każda po 10 minut. Na boisku pojawi się specjalny przycisk, który każdej z drużyn pozwoli wprowadzić na boisko superbohatera – zawodowego piłkarza. Wszystkie zasady gry będą udostępniane na platformach social media Move Federation.

Właścicielem federacji Move jest agencja influencer marketingu – Spotlight. Za opracowanie produktu reklamowego, komercjalizację wydarzenia i pozyskiwanie sponsorów odpowiada agencja marketingu sportowego Arskom. Pierwszymi partnerami turnieju zostały Fortuna, KFC i Predator Energy Drink.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy dziennikarz Republiki. Pracował w Kanale Sportowym i stacji wPolsce24

Nowy dziennikarz Republiki. Pracował w Kanale Sportowym i stacji wPolsce24

Osiem państw UE żąda działań wobec platform ultra‑fast fashion. Wśród nich jest Polska

Osiem państw UE żąda działań wobec platform ultra‑fast fashion. Wśród nich jest Polska

Kolejny kraj bojkotuje Eurowizję

Kolejny kraj bojkotuje Eurowizję

Minister zapowiada rozwój mObywatela, sztucznej inteligencji i cyberodporności w Polsce

Minister zapowiada rozwój mObywatela, sztucznej inteligencji i cyberodporności w Polsce

Stefan Stefański szefem post-produkcji w Prodigious Poland

Stefan Stefański szefem post-produkcji w Prodigious Poland

Dwukrotnie więcej antyukraińskich wpisów w polskim internecie. Grzegorz Braun przyłożył rękę do wyników

Dwukrotnie więcej antyukraińskich wpisów w polskim internecie. Grzegorz Braun przyłożył rękę do wyników