ROZWIŃ

MPG z medialnym budżetem LVMH

Firma LVMH przekazała swoje obowiązki w zakresie planowania izakupu mediów na rynku amerykańskim w ręce domu mediowego MPG.

km
km
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

W trwającym około czterech miesięcy przetargu na budżet medialnyfrancuskiego producenta towarów luksusowych, należąca do holdingumedialnego Havas agencja pokonała m.in. dom mediowy MediaCom (WPPGroup), który dotychczas obsługiwał firmę w tym zakresie.

Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w ubiegłym roku LVMHwydał na swoją promocję w amerykańskich mediach 185 milionówdolarów.

Wśród marek nowego klienta MPG są m.in. Louis Vuitton, Moet& Chandon, Fendi, Christian Dior, Donna Karan i Celine.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background
Komentarze (0)
Rumburak
8 lat temu

@hb - „I super. Jak najdalej od tonącej WP. Powodzenia!” Nie utonie, za duża skala.

hb
8 lat temu

I super. Jak najdalej od tonącej WP. Powodzenia!

Levis
8 lat temu

No i bum. Powodzenia.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów