MRM Mometum dla Cafe Nescafe

Nestle kusi chłodem

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na zbliżający się sezon wakacyjny MRM Momentum przygotowała dla Nestle promocję.

Wszystkie materiały wspierające promocję utrzymane są w chłodnej, lodowej konwencji, co dodatkowo wzmaga ich atrakcyjność w upalne letnie dni.

Rozbawiona para młodych ludzi doskonale oddaje natomiast charakter Café NESCAFÉ- miejsca gdzie można spotkać się z przyjaciółmi lub umówić na randkę z wakacyjną miłością. Dodatkowe działania są prowadzone również w sieciach kin. Tam oprócz materiałów POS staną specjalne maszyny do serwowania NESCAFÉ Frappé spragnionym kinomanom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych