Multi Communications w PRGN

W maju 2007r. Multi Communications dołączyła do sieci niezależnych agencji Public Relations Global Network (PRGN).

kk
kk
Udostępnij artykuł:

- Dołączenie Multi Communications do PRGN to dla nas ogromny krok w rozwoju firmy. Jak dotąd byliśmy największą polską agencją niezrzeszoną, bądź nie będącą częścią międzynarodowego koncernu.  PRGN zapewnia nam dostęp do szerszego grona międzynarodowych klientów, a także możliwość stałej wymiany doświadczeń wewnątrz sieci. Wszystkie te korzyści otrzymujemy zachowując pełną niezależność – powiedział Mariusz Pleban, Partner Zarządzający Multi Communications.

Od kilku miesięcy „luźno” współpracowaliśmy z PRGN, reprezentowanym przez agencję SCR z Barcelony. Obsługiwanym wspólnie klientem jest Institute del Cava założony przez Związek Producentów Wina Musującego Cava z regionu Penedes w Hiszpanii. Teraz jako członek PRGN mamy szansę na zdobycie kolejnych międzynarodowych projektów i nowych doświadczeń – dodał Mariusz Pleban.

PRGN jest siecią 33 agencji z całego świata: USA, Europy, Centralnej i Południowej Ameryki, Azji i innych zakątków naszego globu. Jest złożona z agencji niezależnych, lokalnych, bez udziałów kapitału zagranicznego w postaci dużych międzynarodowych firm. Członkowie PRGN to agencje posiadające duże doświadczenie i cieszące się uznanym autorytetem na rynkach lokalnych i w poszczególnych branżach. Celem PRGN jest zwiększanie siły rynkowej jej uczestników poprzez ułatwianie zdobywania nowych klientów z całego świata i dzielnie się wiedzą (członkowie PRGN mają stały dostęp do międzynarodowej platformy wymiany doświadczeń).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?