SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Multimedia Polska pozwala negocjować stawki za internet

Sieć kablowa Multimedia Polska umożliwiła klientom negocjowanie stawek za internet. To pierwsza taka oferta na rynku.

Article

- Uruchomiliśmy specjalne mechanizmy promocyjne, które pozwalają klientom negocjować niższy abonament za internet, niż płacą u obecnego dostawcy - mówi Piotr Styczek, dyrektor departamentu marketingu i produktów Multimedia Polska. Wystarczy, że klient udokumentuje, na podstawie faktury za ubiegły miesiąc, wysokość abonamentu, jaki dotąd płacił. - Co więcej, prawie zawsze uzyskany rabat będzie szedł w parze z istotnym podwyższeniem klientowi przepływności do 30, 60, a nawet 120 Mb/s - dodaje Stryczek.

Ile klient może wynegocjować? To zależy od prędkości posiadanego internetu, wysokości płaconego abonamentu oraz długości umowy, jaką będzie chciał zawrzeć z Multimedia Polska (12 lub 24 miesiące). Im wyższy abonament i prędkość posiadanego u konkurencji internetu, tym większego rabatu może się spodziewać.

To kolejna oferta Multimedia Polska, która ma przyciągnąć klientów internetowych. Wcześniej spółka zaoferowała umowy na czas nieokreślony (więcej na ten temat). - Umowy na czas nieokreślony dają klientowi możliwość decydowania o tym, jak długo chce korzystać z usługi, możliwość negocjowania ceny - ile chce płacić. Klient może zdecydować, która opcja jest dla niego bardziej atrakcyjna i wybrać jedną z tych dwóch ofert - dodaje Stryczek.

Oferta umów negocjowanych skierowana jest do nowych i obecnych klientów, którzy nie korzystają z usługi internetowej Multimedia Polska.

Sieć na koniec ub.r. miała 478 tys. abonentów internetu (dowiedz się więcej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska pozwala negocjować stawki za internet

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
były klient
Multimedia to totalny syf. kiedyś przedłuzałem u nich net to z uporem za tę samą prędkośc proponowano mi abonament o 40% wyższy od tego który się kończył. Dopiero gdy kolejnemu konsultantowi powiedziałem, e ja znam stawki i chcę konkretnie ofertę za tyle i tyle, to przyznano, że oni odgórnie mają narzucone by proponowac dużo wyższe stawki. Jak ktoś akceptuje to dlka nich super a jak nie może kłucić się o niższą. To dopiero żenada.
odpowiedź
User
netman
Szkoda ze nie mozna skorzystac z obu opcji naraz - wynegocjowac cene za internet na czas nieokreslony
odpowiedź
User
Fiflak
Szkoda, że tak nie jest wszędzie i na wszystko.
odpowiedź
User
byly klient
Najgorsza firma. Kłamią, przy podpisywaniu umowy. Cennik niedostępny w biurze obsługi klienta. 40 dni termin wypowiedzenia na internet i 3 miesiące na TV - potem stawki z kosmosu, albo nowa umowa. Złodzieje.
odpowiedź
User
Marek
Multimedia jak i inni nie szanują własnych klientów - radzę trzymać się zdala od multimedia. Monopolistyczne praktyki
odpowiedź