SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Must be the music” najdroższe w cenniku Polsatu

W cenniku reklamowym Polsatu na październik najdroższe są spoty przy „Tylko muzyka. Must be the music”. Ogółem ceny są minimalnie wyższe niż rok wcześniej.

Za reklamę przy nadawanym w niedzielne wieczory „Tylko muzyka. Must be the music” trzeba zapłacić od 71,3 do 78,2 tys. zł (wszystkie podane kwoty to ceny netto spotów 30-sekundowych). Rok temu w tym paśmie nadawane były seriale „Ludzie Chudego" i „CSI: Kryminalne zagadki Miami", przy których najdroższe reklamy kosztowały 65 tys. zł.

>>> 3,3 mln widzów ogląda show „Tylko muzyka. Must be the music"

Wśród filmów najkosztowniejsza dla marketerów jest „Epoka lodowcowa 2: Odwilż”, którą Polsat pokaże w piątek 7 października. Za spot przy tej produkcji trzeba zapłacić nawet 74,5 tys. zł. Natomiast najdroższe reklamy przy filmach z cyklu „Mega Hit” kosztują 74,1 tys. zł - o 9,7 tys. zł więcej niż przed rokiem.

>>> „Świat według Kiepskich" ma 1,8 mln widzów. Polsat przegrywa z konkurencją

Jeśli chodzi o seriale, to najwięcej - 72,3 tys. zł - trzeba zapłacić za reklamę przy „Pierwszej miłości”. Spoty w tańszych blokach reklamowych przy tym serialu kosztują 36,1 i 55,1 tys. zł. Rok temu najwyższa cena reklamy przy „Pierwszej miłości” wynosiła 57,2 tys. zł.

>>> „Ludzie Chudego" stracili połowę widowni

W październiku ub.r. najdroższym serialem Polsatu dla reklamodawców byli nadawani w niedzielę „Ludzie Chudego”. Teraz serial został przeniesiony na czwartek, a reklamy przy nim są prawie dwa razy tańsze - kosztują od 32,5 do 39,2 tys. zł. Nieco mniej można też wydać na spot przy „Hotelu 52” - w październiku ub.r. cena takiej reklamy wynosiła od 41,2 do 57,6 tys. zł, natomiast teraz jest to od 31,2 do 59,1 tys. zł. Zdecydowanie podrożały za to spoty przy serialu „Kości” - rok temu kosztowały od 52,3 do 53,6 tys. zł, a obecnie ich ceny wynoszą od 61,7 do 64,8 tys. zł.

>>> Niewielki wzrost oglądalności „Hotelu 52", Polsat dalej za TVP 1

W wieczornym paśmie informacyjnym stacji najdroższe są reklamy przed prognozą pogody w niedzielę - kosztują 49,3 tys. zł, czyli jednak 3,4 tys. mniej niż przed rokiem. Natomiast na spot przed głównym wydaniem „Wydarzeń” trzeba wydać maksymalnie 45,5 tys. zł - o 400 zł mniej niż w październiku ub.r.

Ogółem reklamy w październikowym cenniku Polsatu są średnio o 1,4 proc. droższe niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: „Must be the music” najdroższe w cenniku Polsatu

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz.
Absolutnie NIE OGLĄDAM W Polsacie tego programu....oglądam w TVN "Taniec z Gwiazdami..LEPSZY
odpowiedź
User
haha
to masz nieźle zmiksowane w mózgu albo masz wykształcenie podstawowe
odpowiedź
User
dodatko
Dorzucę swoje trzy grosze, taniec z gwiazdami to wielosezonowy słabeusz, z którego nic już się wycisnąć nie da - mówiąc krótko: formuła się wyczerpała; w polsacie jest coś zdecydowanie ciekawszego z racji świeżości chociażby.
odpowiedź