SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Muzeum Historyczne Gdańska ogłasza konkurs na nowe logo

Muzeum Historyczne Miasta Gdańska wraz ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej ogłosiły konkurs na nowy znak graficzny, który ma być bardziej nowoczesny od dotychczasowego. Nagrodą jest 11 tys. zł.

Celem konkursu jest zaprojektowanie oryginalnego nowego logo, które nawiązywać będzie do charakteru instytucji oraz zbioru spójnych, nowoczesnych standardów promujących, identyfikujących oraz wzmacniających markę Muzeum. Nowy system identyfikacji ma zwracać uwagę na nowoczesność i prestiżowy charakter instytucji.

Konkurs przeznaczony jest dla profesjonalnych projektantów, studiów graficznych i studentów kierunków projektowych.

Aby wziąć w nim udział należy przesłać swoje portfolio zawierające przykładowe realizacje identyfikacji. Jury wybierze czterech finalistów konkursu, których zaprosi do odpłatnego (tysiąc złotych) przygotowania propozycji znaków. Spośród nich zostanie wybrany zwycięzca, który otrzyma nagrodę główną w wysokości 11 tys. zł.

Portfolio można przesyłać do 8 marca br., wyniki pierwszego etapu zostaną ogłoszone 15 marca. Wstępne koncepcje identyfikacji wizualnej będzie można nadsyłać do 4 kwietnia. Wybór zwycięzcy zaplanowano na 18 kwietnia br. Logo ma być gotowe do końca maja br.

W jury konkursowym, które wybierze zwycięski projekt zasiadają przedstawiciel Urzędu Miejskiego w Gdańsku, trzech przedstawicieli Muzeum Historycznego Miasta Gdańska, dr Anita Wasik - projektantka graficzna, członkini STGU, wykładowca ASP w Gdańsku; dr Adam Kamiński - projektant graficzny, wykładowca ASP w Gdańsku oraz dr hab. Dawid Korzekwa - projektant graficzny, prezes STGU, wykładowca ASP w Katowicach.

Dołącz do dyskusji: Muzeum Historyczne Gdańska ogłasza konkurs na nowe logo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl