Na Cannes Lions nagrodzono pustą stronę gazety

Na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions Grand Prix w kategorii Print and Publishing przyznano pustej stronie libańskiej gazety "An-Nahar". Kartka była protestem przeciw politykom, którzy wiele miesięcy po wyborach nie potrafili uformować rządu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Na Cannes Lions nagrodzono pustą stronę gazety

Pusta strona "An-Nahar" to projekt BBDO Dubaj. W metaforyczny sposób pokazywał, jak przez marazm władz zamarła debata publiczna. Wybory w Libanie w 2018 roku były pierwszymi od dziewięciu lat. Zwycięstwo i połowa miejsc w parlamencie przypadły partii Hezbollah. Jednak przez wiele miesięcy w parlamencie trwał pat, bo politycy nie byli w stanie dojść do porozumienia i stworzyć rządu.

- To idealny przykład na to, jak wiele może zdziałać kreatywny wydruk - powiedział Olivier Altmann, przewodniczący jury w kategorii Print and Publishing na Cannes Lions i co-founder agencji Altmann+Pacreau.

Złote Lwy w kategorii Print and Publishing otrzymały prace Unilevera (Lovers, Don't spreed the hate; agencja: Adam&EVEDDB London), Coca-Coli (Coke Fzzzzzzz; agencja: David Miami), Burger King (Birthday Clown's; agencja: Lola Mullenlowe Madrid), Amnesty International (Natural Disasters; agencja: VMLY&R Santiago), L'Oreal (The Non-Issue; agencja: McCann Paris), Illinois Council Against Handgun Violence (The gun violence history book; agencja: FCB Chicago).

Festiwal Cannes Lions 2019 odbywa się w dniach 17-21 czerwca.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu