Nadchodzi platforma cyfrowa ITI

Platforma cyfrowa ITI wybrała agencję DDB Warszawa i Starcom.

Media&Marketing - kk
Media&Marketing - kk
Udostępnij artykuł:

Agencja reklamowa DDB Warszawa i dom mediowy Starcom zostały wybrane przez holding ITI do obsługi działań reklamowych związanych z platformą cyfrową, która zostanie uruchomiona w październiku br., podał serwis "Media&Marketing Polska".

W przeglądzie domów mediowych brało udział 6 agencji.

- Starcom zoferował najbardziej sprawny serwis, wykazał się doświadczeniem w przygotowywaniu niestandardowych kampanii reklamowych i najbardziej kreatywnym podejściem do mediów - powiedziała "MiMP" Elżbieta Oryl, kierownik działu planowania i zakupu mediów w ITI.

Szczegółów kampanii ITI nie zdradza.

Media&Marketing - kk
Autor artykułu:
Media&Marketing - kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?