SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najpopularniejsze tygodniki telewizyjne w I półroczu 2012. Liderem „Tele Tydzień”

Prawie wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały w I półroczu br. spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Kurier TV”. Zyskały jedynie będące na ostatniej pozycji „Teleprogramy”.

Liderem pozostał „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem uplasowała się w I półroczu br. na poziomie 1 014 534 egz., co oznacza spadek o 2,39 proc. względem I półroczu ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 4,58 proc. sprzedając się średnio w liczbie 421 552 egz.

Na trzecie miejsce z czwartego awansował “Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem spadła jednak w analizowanym okresie o 8,69 proc. do 195 575 egz.

Największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący 13,53 proc., dotknął innego tygodnika Bauera - „Kurier TV”. Jego średnia sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 189 949 egz., a tytuł spadł z pozycji trzeciej na czwartą.

Z kolei jedynym wzrostem w zestawieniu (5,85 proc.) pochwalić się mogą zajmujące ostatnią pozycję „Teleprogramy” (Press-Media). Średnia sprzedaż tego pisma w I półroczu br. wyniosła 37 146 egz.

Wirtualnemedia.plI półrocze
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
Tele Tydzień10145341039372
To & Owo421552441789
Tele Max195575214177
Magazyn Telewizyjny Kurier TV189949219663
Super TV177330205036
Program TV116740117115
Teleprogramy3714635093


W czerwcu br. liderem był także "Tele Tydzień".

Wirtualnemedia.plczerwiec
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
Tele Tydzień987188966309
To & Owo419785414953
Tele Max186008200039
Magazyn Telewizyjny Kurier TV180777200305
Super TV169947184709
Program TV110633113709
Teleprogramy3534537451

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze tygodniki telewizyjne w I półroczu 2012. Liderem „Tele Tydzień”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jerry
Co trzeba było zrobić przez ostatnie pięć lat, żeby doprowadzić do takich wyników? Nic. Zupełni nic nie zrobiono.
To wystarczyło, żeby TT mógł pomarzyć o zbliżeniu sie do swojego rekordu Polski w sprzedaży z czasów Webera i Miłkowskiego (2 mln 100 tys. egz.), żeby TŚ/TV 14 sprzedawał tyle, co za czasów Mokrzyckiej i Opali (ponad 500 tys.), żeby nawet Kurier Opali i Lisa spada na łeb, chociaz sprzedawał pond 350-400 tys.
Gratulacje dla nieusuwalnych, którzy wyrzucili już z Bauera najlepszych...
odpowiedź
User
gruszeczka
Jerry, jesteś nudny...
odpowiedź
User
Kasia
Jerry, a co ty na prowizji od sprzedaży jesteś, czy co? Odstosunkuj się od tematu. Zajmij się zbieraniem grzybówi albo kiszeniem ogórków. Sezon jest.
odpowiedź