SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nasz nowy dom” zyskał widzów zarówno w czwartki jak i w niedziele

Reality-show „Nasz nowy dom” w jesiennym sezonie br. śledziło średnio 1,80 mln osób, o 200 tys. widzów więcej niż rok temu. Polsat w czasie emisji audycji zajął trzecie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 29,17 mln zł. Wyższą widownię od premier gromadziły niedzielne powtórki, które również zyskały widzów.

Jedenastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, w okresie od 6 września do 22 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w jesiennej ramówce br. format oglądało średnio 1,80 mln osób. Przełożyło się to na 11,69 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,73 proc. w grupie 16-59.

Najwięcej widzów program prowadzony przez Katarzynę Dowbor miał 15 listopada, kiedy śledziło go 1,98 mln.

Nadawana jesienią ub.r. dziewiąta seria reality-show przyciągała przed ekrany o 200 tys. mniej widzów. Gromadziła ona średnio 1,60 mln osób przy udziale wynoszącym 10,45 proc. w 4+, 13,73 proc. w 16-49 oraz 12,25 proc. w 16-59.

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 11” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP1 emitująca gł. „Alarm!”, serwis sportowy i „Ojca Mateusza”, co przełożyło się na 13,38 proc. udziału. Drugi był TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 12,16 proc.), natomiast czwartą lokatę zajęła TVP2 („Barwy szczęścia”, „Bake Off Junior” i „Doktor Foster”; 11,01 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był liderem.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Naszego nowego domu” wyniosły 29,17 mln zł. Dla porównania, jesienią ub.r. reality-show zarobiło 24,58 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Wyższą widownię od premier gromadziły powtórki produkcji emitowane w niedziele o godz. 17.30. W okresie od 9 września do 18 listopada br. śledziło je średnio 1,93 mln osób, co dało stacji 15,32 proc. udziału w 4+, 15,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,82 proc. w grupie 15-49. W stosunku do jesieni ub.r. emisje te zyskały 270 tys. oglądających.

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” zyskał widzów zarówno w czwartki jak i w niedziele

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pppaa
Hit Polsatu, który zarabia dwa razy w tygodniu i ma takie wyniki, wymarzony produkt TV.
odpowiedź
User
Pdk
Wyniki w komercyjnej niemal 2x lepsze od World of Dance. Szacun Nina za te klapy. Tylko od 2017 roku wypuściła ich już 14 : Idol, Niania w wielkim mieście, Daleko od Noszy, Ameryka Marzeń, Wyspa przetrwania, Supermodelka plus size, Take me out, Wyjdz za mnie, Top Chef, Super Pies, Lepiej pózno niż wcale, Ślad, All Together Now i właśnie World of Dance.

14 klap w niecałe 2 lata - nawet Kurski tyle nie wypuścił.
odpowiedź
User
babik
Jedyny wartościowy program Polsatu. Żadnych "gwiazd", wygłupów, żałosnych żartów, wydzierania się i lukrowania sobie nawzajem. Zwykli ludzie i naturalne emocje, to jak widać najlepszy przepis na sukces.
odpowiedź