„Nasz nowy dom” zyskał widzów zarówno w czwartki jak i w niedziele

Reality-show „Nasz nowy dom” w jesiennym sezonie br. śledziło średnio 1,80 mln osób, o 200 tys. widzów więcej niż rok temu. Polsat w czasie emisji audycji zajął trzecie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 29,17 mln zł. Wyższą widownię od premier gromadziły niedzielne powtórki, które również zyskały widzów.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Nasz nowy dom” zyskał widzów zarówno w czwartki jak i w niedziele

Jedenastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, w okresie od 6 września do 22 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w jesiennej ramówce br. format oglądało średnio 1,80 mln osób. Przełożyło się to na 11,69 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,73 proc. w grupie 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/twoja-twarz-brzmi-znajomo-10-ogladalnosc-polsat-liderem,7171197103621761a ##

Najwięcej widzów program prowadzony przez Katarzynę Dowbor miał 15 listopada, kiedy śledziło go 1,98 mln.

grafika

Nadawana jesienią ub.r. dziewiąta seria reality-show przyciągała przed ekrany o 200 tys. mniej widzów. Gromadziła ona średnio 1,60 mln osób przy udziale wynoszącym 10,45 proc. w 4+, 13,73 proc. w 16-49 oraz 12,25 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kevin-sam-w-domu-polsat-kiedy-emisja-wigilia-koszt-reklam,7171196477704321a ##

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 11” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP1 emitująca gł. „Alarm!”, serwis sportowy i „Ojca Mateusza”, co przełożyło się na 13,38 proc. udziału. Drugi był TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 12,16 proc.), natomiast czwartą lokatę zajęła TVP2 („Barwy szczęścia”, „Bake Off Junior” i „Doktor Foster”; 11,01 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był liderem.

grafika

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Naszego nowego domu” wyniosły 29,17 mln zł. Dla porównania, jesienią ub.r. reality-show zarobiło 24,58 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Wyższą widownię od premier gromadziły powtórki produkcji emitowane w niedziele o godz. 17.30. W okresie od 9 września do 18 listopada br. śledziło je średnio 1,93 mln osób, co dało stacji 15,32 proc. udziału w 4+, 15,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,82 proc. w grupie 15-49. W stosunku do jesieni ub.r. emisje te zyskały 270 tys. oglądających.

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/swiat-wedlug-kiepskich-nowy-sezon-wiosna-2019,7171196330641025a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe