SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Natalia Ryba przechodzi z Meloradia do RMF Classic

- Wracam do ukochanego Krakowa - mówi nam Natalia Ryba, dziennikarka Meloradia, która w przyszłym tygodniu rozpocznie pracę w RMF Classic. Będzie tam odpowiedzialna za prowadzenie mediów społecznościowych rozgłośni.

Natalia Ryba, fot. archiwum prywatne Natalia Ryba, fot. archiwum prywatne

W czwartek, 1 grudnia Natalia Ryba rozpoczyna pracę w Grupie RMF. - Zostaję social media managerem RMF Classic - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. - Będę ściśle współpracować z Michałem Zalewskim, szefem contentu i public relations RMF Classic+, a także brand managerem rozgłośni oraz prezenterami RMF Classic. W tej stacji będę się zajmować mediami społecznościowymi. Bardzo się cieszę, tym bardziej, że wracam do ukochanego Krakowa, skąd pochodzę.

Natalia Ryba przez ostatnie cztery lata była związana z Grupą Eurozet. Najpierw pracowała dla ChilliZet jako reporterka z Krakowa. W listopadzie 2020 r. przeniosła się do Warszawy, gdzie znajduje się główna siedziba koncernu. Zaczęła pracę w centralnym newsroomie Meloradia. Prezentowała i wydawała serwisy informacyjne rozgłośni. Była też reporterką audycji "As w kinie", którą w Meloradiu prowadzi Andrzej Sołtysik. Współprowadziła także podcast "Miasto Młodości".

- Meloradio to wspaniałe miejsce, żeby zacząć przygodę z dziennikarstwem. Panuje wspaniała atmosfera i spotkałam tam super ludzi - mówi o pracy w Grupie Eurozet Natalia Ryba.

Spada słuchalność Meloradia, rośnie RMF Classic

To niejedyne odejście z warszawskiego newsroomu Meloradia w ostatnim czasie. Jak już informowaliśmy, na początku września ze stacji odszedł Piotr Gierzyński, wydawca i prezenter wiadomości. Był związany z rozgłośnią od 2019 r. Teraz jest wydawcą porannego programu w Radiu Złote Przeboje.

Według badania Radio Track w okresie od sierpnia do października 2022 r. Meloradio miało 0,9 proc. udziału w rynku słuchalności. W analogicznym okresie rok wcześniej stacja notowała wynik na poziomie 1,2 proc. W tym samym badaniu RMF Classic ma 1,5 proc. udziału w rynku słuchalności (rok temu - 1,4 proc.).

Dołącz do dyskusji: Natalia Ryba przechodzi z Meloradia do RMF Classic

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fish
Powodzenia Pani Natalio! Będziemy tęsknić
0 0
odpowiedź
User
Predator
No to życzę powodzenia w nowej stacji, przynajmniej dobrze się ich słucha z uwagi na muzykę klasyczną.
0 0
odpowiedź
User
Krasawica
Wszystko u tej pani jest ukochane, cudowne, wspaniałe - do zerzygan*ia.
1 0
odpowiedź