SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„National Geographic” na czele. Tylko „NG Traveler” ze wzrostem sprzedaży wśród pism podróżniczych

W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych znalazł się „National Geographic”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Voyage”. Zyskał tylko „NG Traveler”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w maju 2015 roku wyniosła 32 553 egz. Była ona o 17,01 proc. niższa, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się o 6,07 proc. i uplasował się na poziomie 23 172 egz. - jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). W maju br. sprzedał się on w liczbie 8 216 egz., po spadku w skali roku o 3,51 proc.

Zaś najwięcej stracił, plasujący się tuż za podium magazyn „Voyage” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w badanym miesiącu zmalała bowiem o 34,33 proc. i wyniosła 6 166 egz.

ZKDP

maj

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

National Geographic Polska

47 066

32 949

32 553

62 000

39 241

39 223

NG Traveler

33 000

23 172

23 172

42 700

21 956

21 846

Podróże

22 500

9 503

8 216

22 400

9 875

8 515

Voyage - Magazyn o Podróżach

21 000

7 166

6 166

27 000

13 140

9 390

W maju 2015 roku w porównaniu do kwietnia 2015 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 16,78 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Voyage”. Zaś najwięcej straciły tutaj „Podróże” - było to 31,80 proc.

ZKDP

2015

Wirtualnemedia.pl

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

National Geographic Polska

47 066

32 949

32 553

45 800

32 982

32 631

NG Traveler

33 000

23 172

23 172

33 800

21 820

21 820

Podróże

22 500

9 503

8 216

22 500

13 342

12 047

Voyage - Magazyn o Podróżach

21 000

7 166

6 166

21 000

6 280

5 280

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „National Geographic” na czele. Tylko „NG Traveler” ze wzrostem sprzedaży wśród pism podróżniczych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl