SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Neonet odświeża wizerunek w związku z jubileuszem

Sieć elektromarketów Neonet z okazji obchodów 15-lecia istnienia na rynku odświeżyła wizerunek. W ramach tych zmian wprowadzono też modyfikacje strony internetowej.

Firma wykorzystała jubileusz w prowadzonej szerokiej komunikacji marketingowej. Temat jubileuszu jest elementem reklam telewizyjnych, radiowych, gazetek oraz innych materiałów promocyjnych dostępnych w sieci sklepów Neonet.

Z okazji jubileuszu uruchomiono też profil marki na Instagramie.

Firma odświeżyła też wizerunek marki. - Efektem ostatnich prac w tym zakresie jest uwzględnienie najnowszych trendów w zakresie projektowania logo oraz stron internetowych. Nasz logotyp został odświeżony i jeszcze lepiej przystosowany do wymagań stawianych przez współczesne media cyfrowe. Nasza strona przeszła natomiast gruntowne zmiany, stała się jeszcze bardziej przejrzysta i przyjazna dla użytkownika. Poruszanie się po niej jest intuicyjne, a proces zakupowy jeszcze bardziej komfortowy - przekazała serwisowi Wirtualnemedia.pl Daiana Lendzion, manager dzialu PR i CSR w Neonet.

Neonet nie ujawnia nazw firm marketingowych, z którymi współpracował przy rebrandingu i prowadzonych działaniach reklamowych.

Dołącz do dyskusji: Neonet odświeża wizerunek w związku z jubileuszem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl