Nespresso przenosi obsługę reklamową z McCann do Leo

Marka Nespresso zdecydowała się powierzyć globalną obsługę reklamową agencji Leo, należącej do Publicis Groupe. Oznacza to koniec trwającej blisko dwie dekady współpracy z agencją McCann (IPG).

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Nespresso przenosi obsługę reklamową z McCann do Leo
kadr z reklamy Nespresso

W prowadzonym przeglądzie ofert miały też brać udział - wg ustaleń serwisu Adweek - agencje Ogilvy (WPP) i TBWA (Omnicom). 

W ostatnim czasie agencja McCann miała realizować pojedyncze projekty dla Nespresso, a na ten rok nie miała już zaplanowanych żadnych realizacji dla tego brnadu. 

Chociaż Nespresso nie będzie już współpracować z agencją nad flagowymi reklamami, będzie współpracować z agencjami McCann Worldgroup i IPG w innych rolach, w tym z FutureBrand, UM, Weber Shandwick i MRM.

– Jesteśmy niesamowicie dumni, że mogliśmy współpracować z tą kultową marką kawy, aby przekształcić ją w globalny fenomen. Od bardzo udanej współpracy z George'em Clooneyem po moc platformy "Nespresso What else?", nasze partnerstwo zaowocowało pracą, która zbudowała nową markę kawy premium na całym świecie – powiedział serwisowi Adweek rzecznik McCann. – Życzymy marce wszystkiego najlepszego w kolejnym rozdziale i z niecierpliwością czekamy na kontynuację naszego silnego partnerstwa na wiele innych sposobów, w jakie wspieramy firmę.

Agencja McCann obsługiwała reklamowo markę Nespresso od 19 lat. W 2006 roku przygotowała dla niej “What Else?” - pierwszą globalną kampanię Nespresso. Praca ta zapoczątkowała wieloletnią rolę George'a Clooneya jako ambasadora marki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]