Nesquik z loterią dla fanów futbolu - „Graj o trening w Barcelonie!”

Ruszyła loteria marki Nesquik (Nestlé Polska) „Graj o trening w Barcelonie!”. Marketer w wyniku rozstrzygniętego przetargu powierzył organizację agencji Unique One.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nesquik z loterią dla fanów futbolu - „Graj o trening w Barcelonie!”

Loteria trwa do 2 grudnia. Aby wziąć w niej udział, trzeba raz kupić napój kakaowy Nesquik i na stronie internetowej zgłosić numer z paragonu fiskalnego. Do zdobycia z logo FC Barcelona: piłki (500 szt.), torby (250 szt.) oraz worki (1000 szt.). Konsument od razu dowiaduje się, czy jego zgłoszenie wygrywa. Nagrodą główną jest wyjazd na wydarzenie FC Barcelona dla rodzica i dziecka. Losowanie tej nagrody odbędzie się tuż po zakończeniu okresu przyjmowania zgłoszeń. W losowaniu będą mogły wziąć udział wszystkie prawidłowe zgłoszenia od osób, których dziecko ma 7-12 lat. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony.

Akcja wspierana jest materiałami POS w punktach sprzedaży.

Agencja Unique One odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?