Nesquik z loterią dla fanów futbolu - „Graj o trening w Barcelonie!”

Ruszyła loteria marki Nesquik (Nestlé Polska) „Graj o trening w Barcelonie!”. Marketer w wyniku rozstrzygniętego przetargu powierzył organizację agencji Unique One.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nesquik z loterią dla fanów futbolu - „Graj o trening w Barcelonie!”

Loteria trwa do 2 grudnia. Aby wziąć w niej udział, trzeba raz kupić napój kakaowy Nesquik i na stronie internetowej zgłosić numer z paragonu fiskalnego. Do zdobycia z logo FC Barcelona: piłki (500 szt.), torby (250 szt.) oraz worki (1000 szt.). Konsument od razu dowiaduje się, czy jego zgłoszenie wygrywa. Nagrodą główną jest wyjazd na wydarzenie FC Barcelona dla rodzica i dziecka. Losowanie tej nagrody odbędzie się tuż po zakończeniu okresu przyjmowania zgłoszeń. W losowaniu będą mogły wziąć udział wszystkie prawidłowe zgłoszenia od osób, których dziecko ma 7-12 lat. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony.

Akcja wspierana jest materiałami POS w punktach sprzedaży.

Agencja Unique One odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"