Nestea Black Tea promowana samplingowo

Wystartowała akcja samplingowa promująca napój Nestea (Coca-Cola Poland Services). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Havas Engage Warsaw, K2, Starcom i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

km
km
Udostępnij artykuł:

Akcja prowadzona będzie w 19 największych polskich miastach i 24 nadmorskich kurortach, obejmie działania w punktach sprzedaży oraz wodowanie i rejs Barki Nestea.

Sampling dotyczy cytrynowego wariantu Nestea Black Tea. Specjalnie wyprodukowane na ten cel butelki 250 ml posiadają krawatkę z QR kodem, za pomocą którego każdy konsument może pobrać aplikację mobilną "Początek czegoś niezwykłego" (więcej na ten temat). Aplikacja jest plannerem wydarzeń w 10 największych polskich ośrodkach miejskich, który każdego dnia podsuwa pomysły na spędzanie czasu w mieście.

grafika

Akcja samplingowa angażuje konsumentów także przez przygotowane gry i zabawy. Dla osób spędzających lato nad polskim morzem Nestea przygotowała specjalne strefy. Z kolei na sierpień zaplanowano rejs Barki Nestea "Smak Orzeźwienia" i samplingi w mazurskich portach. 1 sierpnia o godz. 17 w Sun Porcie w Mikołajkach odbędzie się wodowanie barki, która następnie wyruszy w rejs po Mazurach. Na jej pokładzie będzie można m.in. wziąć udział w atrakcjach czy zadzwonić do RMF FM i złożyć życzenia swoim znajomym.

grafika

Za całość akcji samplingowej, od kreacji po realizację, odpowiedzialna jest agencja Havas Engage Warsaw. Za kreację i produkcję aplikacji mobilnej oraz przygotowanie podstrony dedykowanej aktywności odpowiada agencja K2. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"