SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Netflix kupuje wydawnictwo Millarworld, będzie tworzył filmy z bohaterami komiksów

Serwis Netflix za nieznaną kwotę kupił Millarworld, wydawcę znanych serii komiksowych, między innymi „Wanted”, „Kick-Ass” i „Kingsman”. Netflix zapowiada, że dzięki transakcji rozpocznie produkcję własnych filmów i seriali opowiadających o przygodach popularnych bohaterów rysunkowych historii.

Article

Millarworld to wydawnictwo założone w 2004 r. przez Marka Millara, pochodzącego ze Szkocji twórcę komiksów, który przed założeniem własnego biznesu pracował między innymi dla DC Comics i Marvel Comics, gdzie rozwijał tak znane serie komiksów jak „Superman”, „Wonder Woman” oraz „X-Men”.

Pod marką Millarworld na rynku pojawiły się popularne rysunkowe tytuły, wśród nich „Wanted”, „Kick-Ass” i „Kingsman”, które doczekały się ekranizacji i przyniosły wytwórniom w sumie ponad miliard dolarów.

Teraz w komunikacie Netflix poinformował o zakupie Millarworld podkreślając, że jest to pierwsza akwizycja dokonana przez najpopularniejszy na świecie serwis VoD.

 


Netflix nie ujawnił kwoty za jaką kupił Millarworld, nie kryje jednak swoich intencji związanych z tą akwizycją. Serwis zapowiada w przyszłości własne produkcje filmowe i serialowe, których bohaterami będą postaci występujące na stronach komiksów wydawanych przez Millarworld. Wydawnictwo będzie natomiast funkcjonowało nadal wydając kolejne zeszyty komiksów firmowane także przez Netfliksa.

W II kwartale br. Netflix zdobył ponad 5 mln nowych użytkowników, a liczba subskrybentów serwisu przekroczyła próg 100 mln na całym świecie. W ciągu trzech miesięcy Nietflix zadebiutował z 20 serialami, 17 filmami i 22 programami na swojej antenie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Netflix kupuje wydawnictwo Millarworld, będzie tworzył filmy z bohaterami komiksów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing