Netflix: uważajcie przy „Bird Box Challenge”

Po premierze "Nie otwieraj oczu" (Bird Box) na Netfliksie, internet zalewa fala filmików, na których widać ludzi chodzących z zasłoniętymi oczami. Dokładnie tak, jak w "Bird Box". Netflix ostrzega jednak przed powtarzaniem tego "wyzwania".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Netflix: uważajcie przy „Bird Box Challenge”

„Nie otwieraj oczu” („Bird Box”) z Sandrą Bullock w roli głównej można oglądać na Netflixie od 21 grudnia. Post-apokaliptyczna historia na podstawie powieści Josha Malermana opowiada o matce z dwójką dzieci, która ucieka przed śmiertelnym zagrożeniem. Wyprawa odbywa się łodzią, a wszyscy mają zawiązane oczy, bo tylko w ten sposób mogą uniknąć spojrzenia na tajemniczą postać, która pcha ludzi do samobójstwa.

Obok Sandry Bullock, na ekranie pojawiają się John Malkovich, Sarah Paulson, Jacki Weaver, Danielle MacDonald, Trevante Rhodes oraz Lil Rel Howery.

„Bird Box Challenge” - co to jest?

Na fali popularności produkcji (którą obejrzało nawet 45 milionów widzów na całym świecie) w internecie zaczęły pojawiać się filmy, na których fani netfliksowego hitu próbują powtarzać motyw z filmu. „Bird Box Challenge” to nic innego, jak chodzenie po domu, schodach, podwórkach, a nawet ulicach, z zawiązanymi oczami.

Osobliwe wyzwanie podjęli nawet amerykańscy influencerzy. Youtuberka Morgan Adams nagrała film, w którym porusza się z zamkniętymi oczami przez 24 godziny. Materiał zdobył kilka milionów wyświetleń.

Nietrudno się domyślić, że tego typu wyzwanie może się wiązać z pewnymi zagrożeniami dla uczestników. Dlatego na „Bird Box Challenge” zareagował sam Netflix. Przedstawiciele platformy wydali oświadczenia, w którym apelują o to, by nie zrobić sobie krzywdy podczas Bird Box Challenge.

- Nie wiemy, jak to się zaczęło i doceniamy waszą miłość, ale Chłopak i Dziewczyna mają tylko jedno życzenie na 2019 rok i dotyczy ono tego, abyście nie skończyli w szpitalu z powodu memów - czytamy w oświadczeniu Netflixa.

Na wielu filmach pod hasztagiem #BirdBoxChalleng ludzie potykają się, wywracają itp.

 

W trzecim kwartale 2018 r. Netflix zanotował wzrost przychodów rok do roku o 34 proc. do 3,99 mld dolarów i 403 mln dolarów zysk netto. Na koniec września platforma miała 137 mln subskrybentów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?