SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Netflix promuje w Warszawie „Altered Carbon” ofertą kupna „powłok nieśmiertelności”

W ramach promocji nowego serialu „Altered Carbon” Netflix otworzył w Warszawie specjalny pawilon, w którym zwiedzający mogą kupić powłokę „zapewniającą nieśmiertelność”. Gadżet nawiązuje do głównego motywu serii, która trafi na platformę 2 lutego.

Article

„Altered Carbon” („Modyfikowany węgiel”) to futurystyczna historia na podstawie powieści Richarda K. Morgana. Akcja rozgrywa się w przyszłości oddalonej od naszych czasów o ponad 300 lat, kiedy świadomość można zapisać i przechowywać w postaci cyfrowej, ludzkie ciała są wymienne, a śmierć nie jest już końcem istnienia. Głównym bohaterem serii jest Takeshi Kovacs - jedyny ocalały żołnierz elitarnej międzygalaktycznej jednostki, rozbitej w powstaniu przeciwko nowemu porządkowi.

Z okazji premiery nowego tytułu, Netflix przygotował specjalną atrakcję – na warszawskim placu Trzech Krzyży od 2 do 4 lutego będzie można zwiedzić pawilon osadzony w klimacie „Altered Carbon”. Stoisko jest oddziałem fikcyjnej firmy Psychasec, sprzedającej najwyższej klasy ludzie powłoki. Podczas uroczystego otwarcia Psychasec zaprezentuje najnowszą kolekcję powłok. Inaugurację uświetni performance artystyczny przygotowany przez choreografkę Martę Ziółek.

Pawilon będzie otwarty od 2 do 4 lutego w godzinach 11 - 21 w Galerii Ethos (Plac Trzech Krzyży 10/14) . Wstęp bezpłatny.

W czwartym kwartale 2017 roku liczba użytkowników Netflixa przekroczyła 117 mln. W tym okresie serwis przychody serwisu wyniosły 3,29 miliarda dolarów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Netflix promuje w Warszawie „Altered Carbon” ofertą kupna „powłok nieśmiertelności”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
???
Bezsens
3 3
odpowiedź
User
ola
Dlaczego w każdym waszym artykule jest jakaś literówka?
7 0
odpowiedź
User
Re: Ola
Literówka często robiona jest celowo :)
Np. W innym popularnym portalu robi się dwie trzy celowe literówki, aby śledzić czy ktoś nie skopiować lub zacytował artykułu ;)
1 0
odpowiedź
User
Gtu
Byłem. Pachniało biedą.
0 0
odpowiedź
User
Paul
Byłem. Pachniało biedą.

Gdzie byles? jak to nie jest w kinach tylko na netflixie
jak widać, w du**e byles
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing