SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Netflix wykorzystuje ogłoszenie na Pracuj.pl do promocji nowego serialu "What/If"

W nietypowy sposób Netflix reklamuje w Polsce swój nowy serial, "What/If" z Renée Zellweger. W serwisie rekrutacyjnym Pracuj.pl (Grupa Pracuj) pojawiło się ogłoszenie nawiązujące do tej serii.

Article

Renée Zellweger wciela się w "What/If" w Anne Montgomery, która składa parze nowożeńców chcących podreperować budżet etycznie wątpliwą propozycję.

Do fabuły miniserialu nawiązuje ogłoszenie, które reklamuje serial w serwisie Pracuj.pl. "Pracodawca" szuka specjalistki ds. manipulacji, która "nie boi się poznawać granic własnej moralności". "Zatrudnieni" muszą  być zafascynowani "wykraczaniem ze strefy własnego komfortu".

Za to oferowany jest "zestaw przeżyć, które zmienią Twoje nastawienie do życia zawodowego i rodzinnego", "doświadczenie, którego nie znajdziesz nigdzie indziej".

Serial "What/If" zadebiutował na Netfliksie 24 maja. Twórcami serii są Mike Kelley ("Zemsta", "Swingtown") oraz Robert Zemeckis ("Powrót do przyszłości", "Forrest Gump").

W pierwszym kwartale 2019 roku przychody Netfliksa wzrosły o 22 procent (do 4,52 mld dolarów), a zysk netto serwisu wyniósł 344 mln dolarów. W raportowanym okresie platforma pozyskała 9,6 mln nowych subskrybentów, a globalnie ma ich obecnie ponad 148,8 mln.

Netflix nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Netflix wykorzystuje ogłoszenie na Pracuj.pl do promocji nowego serialu "What/If"

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Azaliż
Nieoznaczona reklama.
Czy ktoś za to beknie czy wszyscy będą się podniecać wychodzeniem poza schemat?
1 1
odpowiedź
User
Widz
Na stronie pracuj.pl chce szukać informacji o pracy a nie o serialach czy promocji w Lidlu. Słabe to.
0 0
odpowiedź