„Miłość do kwadratu” przyciąga amerykańskich użytkowników Netfliksa

Netflix opublikował listę państw, z których pochodzące tytuły są najchętniej oglądane przez amerykańskich subskrybentów streamingowego serwisu.

km
km
Udostępnij artykuł:
„Miłość do kwadratu” przyciąga amerykańskich użytkowników Netfliksa
Kadr z filmu "Miłość do kwadratu"

Netflix już wcześniej podkreślał rosnące znaczenie produkcji nieanglojęzycznych w ofercie serwisu. W zeszłym roku oglądalność takich tytułów wzrosła na platformie aż o 50 proc.

Teraz Netflix podzielił się listą dziesięciu państw, w których powstają filmy i seriale cieszące się największą popularnością wśród subskrybentów z USA. Nie ma tutaj szczegółowych statystyk oglądalności. Wiadomo tylko, że zestawienie obejmuje okres dwunastu miesięcy od lutego 2020 r.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-polskie-produkcje-opinie-premiera-sexify-rojst-9-sexify-rojst-97-w-lesie-dzis-nie-zasnie-nikt-axis-mundi-prime-time,7170359144818305a ##

W TOP 10 najpopularniejszych kierunków znalazła się Polska, a to przede wszystkim dzięki "Miłości do kwadratu" - pierwszej własnej, polskiej komedii romantycznej Netfliksa, która miała swoją premierę w zeszłym miesiącu.

Oprócz Polski na liście znalazły się (w nawiasach najpopularniejsze produkcje z poszczególnych państw): Kanada ("Renowatorzy z Doliny Rdzy), Francja ("Lupin", "Gwiazdeczki"), Niemcy ("Barbarzyńcy"), Włochy ("Życie przed sobą"), Japonia ("Alice in Borderland", "The Seven Deadly Sins: Imperial Wrath of the Gods"), Meksyk ("Mroczne pożądanie"), Korea Płd. ("Love Alarm", "#Alive), Hiszpania ("Dom z papieru") i Wielka Brytania ("Bridgertonowie").

Ponad 200 milionów subskrybentów Netfliksa

W czwartym kwartale ub.r. liczba subskrybentów Netflixa zwiększyła się o 8,5 mln do 203,66 mln. Firma zanotowała wzrost wpływów z 5,47 do 6,64 mld dolarów, a jej zysk netto zmalał z 587 do 542 mln zł. Serialowymi hitami kwartału były „The Crown” i „Gambit królowej”, a filmowym - „The Midnight Sky”.

W 2020 r. Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 17 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2021 r. może to być kwota 19 mld, zaś w 2028 r. - 26 mld dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski