Netizens dla marki Signal

Agencja interaktywna Netizens, na zlecenie Unilever Polska,zrealizowała serwis produktowy oraz kampanię internetową dla markiSignal.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Strona www.signalwhitenow.pl wspierawprowadzenie na rynek nowej pasty do zębów, Signal White Now.

Kampania w internecie pojawiła się w serwisach kobiecych,plotkarskich i społecznościowych m.in. takich jak Kobieta.pl,Polki.pl, Wizaż.pl, Pudelek.pl, Lansik.pl, Fotka.pl oraz Gazeta.pli o2.pl i łącznie będzie trwała sześć tygodni.

Za planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy MediaDirection.

Komentarze (0)
Benek
3 lata temu

@tw - „Fajna!” Zdjęcie nie oddaje wszystkiego. Warto zobaczyć w oryginale

tw
3 lata temu

Fajna!

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"