netPR partnerem PAP

Polska Agencja Prasowa oraz serwis netPR podpisały umowę o partnerstwie w zakresie rozwoju i promocji nowoczesnych narzędzi komunikacji i media relations.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rezultatem kilku pierwszych tygodni współpracy będzie integracja systemu dystrybucji informacji zleconych PAP z aplikacjami biur prasowych rozwijanych i oferowanych przez netPR.pl. W ten sposób kilkadziesiąt korporacji, firm i instytucji korzystających z technologii netPR.pl uzyska możliwość dostępu do usługi PAP z poziomu systemów zarządzania swoim biurem prasowym.

Mimo że podobne modele współpracy z agencjami informacyjnymi nie są nowością w Europie, po raz pierwszy tego typu usługi będą dostępne już z poziomu zarządzania witryną prasową. Dzięki temu informacja dotrze do agencji prawie równocześnie z chwilą jej umieszczenia w witrynie prasowej firmy. Takie rozwiązanie oszczędzi czas, zapewniając równocześnie optymalne dotarcie do mediów.

"Nasz wspólny projekt to efekt ewolucji mediów, wymagających od firm i instytucji zastosowania nowoczesnych narzędzi komunikacji. Nie chodzi wyłącznie o ułatwienie pracy specjalistom PR i umożliwienie im skupienia całej uwagi na jakości przekazu, ale również o zapewnienie skutecznych kanałów dotarcia z informacją do mediów i odbiorców końcowych." - mówi Anna Pawłowska-Pojawa, kierownik Serwisu Informacji Zleconych PAP.

Umowa partnerska dotyczy również wspólnych działań edukacyjnych i promocji w zakresie rozwoju współczesnych narzędzi komunikacji i media relations w internecie. Działania te będą skierowane zarówno do specjalistów PR w agencjach PR i korporacjach, jak i do edukatorów w polskich uczelniach i firmach szkoleniowych.

"W sytuacji nadmiaru informacji krążącej w sieci i szumu informacyjnego, biznes wymaga sprawnego kanału dotarcia do dziennikarzy. Chodzi o pewność, że informacja dotarła natychmiast, że nie została odbita lub ogołocona z załączników przez system antywirusowy. Dlatego będziemy dostarczać informacje wprost do systemu edycyjnego PAP. Nie jest to jednak równoznaczne z gwarancja podjęcia tematu przez dziennikarzy Agencji i publikacji informacji redakcyjnej PAP, to zależy wyłącznie od atrakcyjności informacji przygotowanej przez PR-owca." - mówi Marek Woźniak, dyrektor zarządzający netPR.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"