ROZWIŃ

NetSprint.pl i WP.pl wprowadzają nowy format reklamowy

NetSprint.pl i Wirtualna Polska wprowadziły nową reklamękontekstową, która oprócz typowego tekstu reklamowego zawieraelement graficzny. Pozwala to na dodatkowe wyróżnienie produktu.

ad
ad
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Adkontekst Exclusive, jak nazywa się nowy produkt wyświetlany wsieci Adkontekst, pozwala klientom NetSprint.pl i WP na wyróżnienieswojej reklamy i tym samym - zwiększenie jej skuteczności.Umożliwia również serwisom partnerskim uzyskanie wyższychprzychodów z wyświetlania reklam kontekstowych.

Podobnie jak tradycyjna reklama tekstowa w sieci kontekstowej,Adkontekst Exclusive dopasowuje się do treści artykułów i stroninternetowych, a także do charakteru całego serwisu. W praktyceoznacza to, że reklama pojawia się tylko na stronach powiązanychtematycznie z jej zawartością. Nowa forma umożliwia takżewyświetlanie na serwisach partnerskich tylko jednej reklamy, a niekilku, jak w przypadku tradycyjnej wersji.

Jak informują autorzy nowego formatu, inne jego zalety tomożliwość łatwego zarządzania kampanią i samodzielnego decydowaniao miejscu umieszczenia przekazu. Reklama rozliczana jest w systemiePay per Click, gdzie klient płaci za każde przejście internauty najego stronę www.

Adkontekst Exclusive oferowany jest w 2 formach: 'billboard' orozmiarze 750 x 100 pikseli oraz 'rectangle' o rozmiarze 300 x 250pikseli. NetSprint.pl i WP.pl planują w przyszłości wzbogacenieoferty o nowe odmiany tej reklamy. Adkontekst Exclusive jestrozliczany w modelu aukcyjnym - reklamodawca sam deklaruje cenę,jaką chce zapłacić za kliknięcie. Minimalna kwota to 50 gr netto.Im wyższa cena, tym częściej reklama będzie prezentowana.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów