Network PR dla Lubella Pełne Ziarno

Agencja Network PR wygrała przetarg na przygotowanie i realizacjęstrategii komunikacji dla nowej linii makaronów pełnoziarnistychfirmy Lubella.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Przedmiotem przetargu było zaprezentowanie spójnej koncepcjidziałań komunikacyjnych dla makaronu Pełne Ziarno Lubelli. Wzakresie działań agencji znajdzie się współpraca z mediami,partnerami firmy oraz ekspertami z zakresu żywienia.

Jednym z głównych zadań strategicznych agencji będzie zbudowaniewśród konsumentów świadomości wartości wynikających ze spożywaniamakaronów pełnoziarnistych oraz przedstawienie walorów smakowychtego produktu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?