SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nic do zgłoszenia 2” hitem Discovery Channel, jesienią trzecia edycja

Wiosenne odcinki „Nic do zgłoszenia 2” oglądało średnio 139 tys. widzów. Cykl miał wyraźnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników Discovery Channel. Nowe odcinki programu widzowie Discovery Channel zobaczą w jesiennej ramówce br.

Article

Drugi sezon cyklu „Nic do zgłoszenia” na antenie Discovery Channel oglądać można było we wtorki o godz. 21.00, w okresie od 28 kwietnia do 16 czerwca 2020 roku. Średnia widownia programu wyniosła 139 tys. osób, co przełożyło się na 0,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 2 czerwca br. Przyciągnął uwagę 258 tys. osób.

Dla porównania, udział Discovery Channel w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 0,49 proc., a w grupie 16-49 było to 0,66 proc. Program miał ponad dwukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.

Dobre wyniki osiągały również powtórki „Nic do zgłoszenia” emitowane dzień później o 22.00. Oglądało je średnio 108 tys. widzów, co przełożyło się na 0,91 proc. udziału w 4+ i 1,73 proc. w 16-49.

- „Nic do zgłoszenia” już od pierwszego sezonu zyskało spore grono oddanych fanów. Wiosenne wyniki oglądalności tylko potwierdzają, że program wszedł w poczet hitów Discovery Channel. Widzowie niezmiennie doceniają to, co leży u podstaw stacji - produkcje „bez scenariusza” z nietuzinkowymi, prawdziwymi bohaterami. Dzięki uprzejmości Ministerstwa Finansów możemy zajrzeć za kulisy pracy funkcjonariuszy Krajowej Administracji Skarbowej i przygotowań do najbardziej spektakularnych akcji, zatrzymań i kontroli. Sukces programu to niewątpliwie także zasługa firmy produkcyjnej Affinity Cine – komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Przemysław Kwiatkowski, dyrektor kanałów factual w TVN Discovery Polska.

Jesienią trzecia edycja

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że nowe odcinki programu widzowie Discovery Channel zobaczą w jesiennej ramówce tego roku.

W ramach „Nic do zgłoszenia” pokazywane są kulisy i codzienność funkcjonariuszy Krajowej Administracji Skarbowej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Nic do zgłoszenia 2” hitem Discovery Channel, jesienią trzecia edycja

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
darcio
Faktycznie jakiś ciekawszy program w tej stacji.
odpowiedź
User
Pablos
Faktycznie jak by było mniej przypominania w kółko tego samego co, gdzie, kiedy po bloku reklamowym to by było super a tak treści na 10-15 min a odcinek godzina
odpowiedź