„Niech internetowa moc będzie z Tobą” w rządowej kampanii do wykluczonych cyfrowo (wideo)

Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji rozpoczęło kampanię pod hasłem „Niech internetowa moc będzie z Tobą” zachęcającą osoby wykluczone cyfrowo do korzystania z sieci. Akcję przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Niech internetowa moc będzie z Tobą” w rządowej kampanii do wykluczonych cyfrowo (wideo)

Bohaterką spotu z kampanii jest rezolutna staruszka, która jako jedna z nielicznych w wiosce korzysta z internetu, dzięki czemu robi taniej zakupy oraz zaskakuje innych mieszkańców znajomością specjalistycznych produktów.

Akcja ma pokazać osobom wykluczonym cyfrowo (przede wszystkim starszym), że używanie internetu daje sporo korzyści: pozwala oszczędzić czas i ułatwić codzienne czynności, m.in. dlatego że oferuje wiele praktycznych usług: bankowość, wideorozmowy, zakupy, rezerwacje, korespondencja i treści informacyjne.

Kampania obejmuje reklamy w telewizji, internecie oraz prasie, a także cykl 10 darmowych szkoleń w regionach o największym stopniu wykluczenia cyfrowego. Działania w mediach potrwają do 8 listopada.

Budżet akcji wynosi 1,99 mln zł. Za jej strategię, kreację i realizację odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, która pozyskała to zlecenie w rozstrzygniętym niedawno przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję