Niestandardowy format reklamowy w Metropolu

W dzisiejszym wydaniu dziennika Metropol po raz pierwszy zostanie wykorzystany format typu Onsert.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Klientem, który zdecydował się na ten format reklamy, jest firma Nike, promująca swoją akcją „Run Warsaw”. Onsert pojawi się w całym nakładzie warszawskiego wydania Metropolu.

Reklama typu Onsert to nic innego jak znana na całym świecie karteczka typu post-it, na której istnieje możliwość zamieszczenia komunikatu reklamowego klienta. Onsert przyklejony jest na pierwszej stronie gazety (niezasłaniającym logo).

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"