SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nietypowa reklama przygotowana przez MindShare Polska

25 listopada 2002 roku na stronie głównej największego polskiego portalu internetowego Onet.pl pojawiła się niespotykana dotychczas forma reklamy prezentująca wirtualne konto Inteligo. Z pozoru przypominała wizualizację strony głównej, jednak w rzeczywistości było to rozwinięcie tej koncepcji.

Logo Klienta opracowane w sposób dynamiczny, dopasowywało się wielkością do rozdzielczości przeglądarki internetowej użytkownika, niezmiennie pozostając na poziomie jego wzroku, także w miarę przewijania strony. Baner pionowy to natomiast tzw. expand-skyscraper - nowoczesna kreacja (wchodząca dopiero na polski rynek) ukazująca dodatkowe informacje po najechaniu na nią kursorem myszki. Obu formom reklamy towarzyszyła tapeta reklamowa nowego właściciela wirtualnego konta - Banku PKO BP. Kolejny raz (emisja po raz pierwszy w Polsce tapety reklamowej, toplayera oraz banera e-mailowego) Inteligo, najnowocześniejsze wirtualne konto, zaskakuje nowatorskimi rozwiązaniami w zakresie e-marketingu.

Kreację interaktywną przygotowała we współpracy z Onet.pl, jedynym portalem biorącym udział w tej akcji, agencja Notheavy. Kampania została zaplanowana i przygotowana przez dom mediowy MindShare Polska oraz jego wyodrębniony dział mediów cyfrowych - m digital.

Dom mediowy MindShare Polska powstał w roku 1999 z połączenia działów mediów agencji reklamowych J.Walter Thompson - Parintex i Ogilvy&Mather Poland. Firma należy do WPP Group - sieci ponad 60 firm z branży komunikacji marketingowej. Jej nadrzędnym celem jest zagwarantowanie Klientom maksymalnej efektywności w wykorzystaniu budżetów, które przeznaczają na komunikację z konsumentami. Dzięki procesom Media Investment Management MindShare Polska łączy twórcze i innowacyjne rozwiązania z siłą kupowania. m digital w Polsce powstał w maju 2000 roku w celu obsługi rosnących potrzeb klientów MindShare w zakresie mediów cyfrowych (internet, telewizja interaktywna, GSM). Obecnie jest wyodrębnionym działem, wchodzącym w skład niezależnej struktury sieciowej m digital na świecie. Jego rolą jest wyznaczanie nowych standardów komunikacji e-marketingowej. Od momentu powstania m digital przeprowadził ponad 120 kampanii, w tym wiele wykorzystujących nowatorskie rozwiązania, po raz pierwszy stosowane w polskim internecie. Obecność na rynku praktycznie od jego początków oraz długoterminowa, bezpośrednia współpraca z mediami sprawiają, że m digital łączy bezcenne doświadczenie z najlepszymi warunkami finansowymi.

Agencja interaktywna Notheavy powstała na początku 2000 roku. Tworzy ją grupa osób, która doświadczenie na rynku reklamowym zdobywała w sieciowych agencjach reklamowych (Love Lintas, NosBBDO, J.Walter Thompson). Agencja specjalizuje się w tworzeniu korporacyjnych serwisów internetowych, prezentacji multimedialnych, internetowych kampanii reklamowych oraz zaawansowanych aplikacji e-marketingowych. Z usług Notheavy skorzystali między innymi: Inteligo, Wirtualna Polska, Plus GSM, Toyota, Towarzystwo Leasingowe LEASCO, Wydawnictwo Verlag Dashofer, Wyeth.

Dołącz do dyskusji: Nietypowa reklama przygotowana przez MindShare Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl