Niewielu widzów ogląda kulinarny program Joanny Brodzik

Kulinarny program „Brodzik od kuchni”, emitowany przez TVP1 w niedzielne popołudnia, ma 1,2 mln widzów. Przed rokiem w tym paśmie stacja gromadziła 300 tys. osób więcej.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Magazyn notuje 12,5 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 8,27 proc. udziału w rynku wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia (przed rokiem 16,13 proc. i 11,84 proc. udziału) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB Nielsen Media Research) dla Wirtualnemedia.pl.   

  Liderem rynku w tym paśmie jest Dwójka, nadająca filmy fabularne (3,09 mln widzów i 32 proc. udziału). Za Jedynką – Polsat (1,04 mln widzów i 10,8 proc. udziału) i TVN (939 tys. widzów i 9,37 proc. udziału). 

 

W programie „Brodzik od Kuchni”, aktorka Joanna Brodzik, odtwórczyni głównej roli w serialu ,,Dom nad rozlewiskiem”, przedstawia widzom bogactwo polskiej kuchni. Każdy odcinek to krótka kulinarna podróż po Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style