SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Karolina Ślebocka dyrektor marketingu Nocowanie.pl

Zespół marketingu portalu noclegowego Nocowanie.pl wzmocniły trzy nowe osoby: Paweł Jedynak, Kamila Miciuła i Karolina Ślebocka, która została dyrektorem marketingu.

Karolina Ślebocka Article

Karolina Ślebocka jako dyrektor marketingu Nocowanie.pl zarządza działem marketingu serwisu. Poprzednio przez ponad rok pracowała jako marketing manager w Immediateload. Ponadto w Szwajcarii przygotowała strategię marketingową marki oraz przeprowadziła pełny rebranding dla producenta implantów stomatologicznych Arkona. Ukończyła zarządzanie i marketing na UMCS oraz zarządzanie marką na SGH.

Paweł Jedynak na stanowisku specjalisty ds. marketingu odpowiada w Nocowanie.pl za tworzenie i obsługę kampanii e-mail marketingowych, analizę efektywności kampanii oraz marketing automation. Wcześniej przez ponad cztery lata pracował w firmie DTS System, prowadził działania marketingowe. Ukończył studia na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na kierunku zarządzanie (specjalność: marketing w handlu i usługach).

Kamila Miciuła jako specjalista ds. marketingu i PR w Nocowanie.pl odpowiadać będzie za współpracę zewnętrzną przy eventach oraz działania PR. Wcześniej przez prawie cztery lata związana była z działem marketingu firmy Pol-Skone, doświadczenie przy organizacji eventów zdobywała również w MoM–Merytorycznie o Marketingu jako koordynator inicjatywy. Ukończyła zarządzanie ze specjalnością przedsiębiorczość i marketing na Politechnice Lubelskiej.

W skład całego zespołu marketingu Nocowanie.pl wchodzi 9 osób.

W połowie ub.r. trzy czwarte udziałów Nocowanie.pl za 22 mln zł kupiła Wirtualna Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Karolina Ślebocka dyrektor marketingu Nocowanie.pl

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
Gratulacje. W przypadku klientów takich serwisów, marketingowo bardzo dobrze sprawdza się calltracker. Widać liczbę wygenerowanych leadów. Łatwiej oblicza się zwrot z inwestycji.
9 9
odpowiedź