Nokaut.pl uruchamia partnerski program reklamowy

Internetowa porównywarka cen Nokaut.pl rozpoczyna partnerskiprogram reklamowy skierowany do innych serwisów. Wynagradzane są wnim przekierowania internautów na strony sprzedażowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach partnerskiego programu reklamowego Nokaut.pl udostępniaswoje formy reklamowe administratorom innych serwisów. Ci, którzypo wypełnieniu formularzu rejestracyjnego zamieszczą reklamy naswoich stronach, zostają przypisani do klikających w nieinternautów. Kiedy użytkownicy ciągu trzech miesięcy kolejny razwejdą na stronę Nokaut.pl i zostaną z niej przekierowani do sklepówinternetowych, serwisy partnerskie otrzymają część wynagrodzeniapobieranego przez porównywarkę. Nokaut.pl za każde przekierowaniedostaje zazwyczaj 10-50 groszy, z czego do serwisów partnerskichprzez pierwsze trzy miesiące trafia od rozpoczęcia współpracy trafi75 proc..

- W ramach naszego programu administratorzy serwisów mogądokładnie dopasować treści reklamowe tak, żeby były odpowiednie dotematyki i profilu użytkowników ich stron - opisuje JakubGąsiorowski, business development director w Nokaut.pl. - Chcemy wten sposób znacząco zwiększyć liczbę osób korzystających z naszegoserwisu, pozyskując jako partnerów zarówno duże, jak i mniejszeserwisy, w tym blogi i mikroblogi -dodaje.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z