Nowa agencja marketingu szeptanego

Harder&Harder jest nową agencją marketingu szeptanego.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kluczowymi osobami w agencji są: Mariusz Woźnicki – Dyrektor Zarządzający (właściciel) oraz Maja Karpińska pełniąca funkcję Key Account Managera.

Woźnicki doświadczenie zdobywał w firmach: SMG/KRC Millwardbrown (partner Harder&Harder) oraz Streetcom, gdzie prowadził projekty kluczowych klientów. Ponadto jest wykładowcą Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Mistrzów Reklamy oraz Polskiej Akademii Public Relations.

Harder&Harder specjalizuje się m.in. w marketingu szeptanym, wirusowym, guerrilla marketingu oraz streetmarketingu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?